zondag 18 januari 2015

Bye Bye!

Het moment is dan eindelijk daar. Je leest mijn veertigste blogpost. De 1000 pageviews zijn behaald, het filmpje staat online en het zogenoemde blogportret is te zien. Mijn taak zit erop!

Voordat ik definitief afscheid neem van technologie de mondsnoeren neem ik jullie nog een keer mee in mijn gedachten. In deze laatste blogpost maak ik de balans op.

Zo heb ik een aantal negatieve kanten van technologie belicht, maar ook de positieve kanten zijn uitgebreid besproken. De jeugd van tegenwoordig is flink bekritiseert, maar ook geprezen om hun hulp aan de oudere generatie. Heb ik je infographics en filmpjes laten zien over wat technologie nu echt met je doet en heb ik je laten beseffen dat technologie ervoor zorgt dat we sommige taken tegenwoordig niet (goed) meer kunnen. Al met al kan ik maar tot een conclusie komen...



'Technologie. Gebruik het. Geniet ervan. Maar, doe het met mate'.

Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, mijn punt is duidelijk. Hoewel ik met plezier bijna dagelijks een blog heb geschreven stopt het hier definitief. Wie weet zie ik je ooit nog terug op een ander blog. Maar voor nu...

Bedankt voor je bezoekjes en Bye Bye!

Liefs, 
Sandra

Wordt het niet eens tijd om technologie de mond te snoeren?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten